Generelle oplysninger

Allershop.dk ejes og drives af GoGift A/S i samarbejde med Aller Media A/S.
 
Info om GoGift:
GoGift A/S
CVR. 27 32 20 34 
Marienbergvej 132
kundeservice@allershop.dk
Tlf. +45 70 89 00 64
 
Betaling
I shoppen kan der betales med følgende betalingskort:
Dankort - VISA-Dankort - VISA-Elektron - MasterCard.
Når ordren er afgivet bliver beløbet reserveret på deres betalingskort. Beløbet trækkes først fra betalingskortet når varen er afsendt.
 
Priser
Alle anførte priser på shoppen er inkl. 25%.
Vi forbeholder os retten til at ændre priser uden varsel og tager forbehold for tryk- og eller tekniske fejl som kan have forårsaget forkert prisangivelse på shoppen.

 

Prisgaranti
På Allershop.dk tilstræber vi altid at have den bedste pris på alle varer. Vores team kontrollerer jævnligt priserne, men skulle du mod forventning finde et produkt billigere et andet sted, matcher vi naturligvis prisen og giver dig en lille gave som tak for hjælpen.
For at sikre en fair sammenligning, er der følgende krav som skal opfyldes:
- Varen skal være på lager i butikken som vi matcher.
- Prisgarantien omfatter ikke kø-tilbud, bundle-tilbud og eller begrænsede antal pr. kunde produkter.

- Prisgarantien omfatter kun køb fra Danske sider, som har samme regler for told, moms og forbrugerbeskyttelse

Sådan gør du:
I bemærkningsfeltet når du laver en ordre, skal du blot linke til det pågældende tilbud - så sørger vi for at matche prisen inden afsendelse.
Finder du varen billigere indenfor 14 dage efter varen afsendelse og efter ovenstående kriterier, kan du få differencen refunderet - du kontakter blot vores kundeservice, så klarer de det over telefonen.

 
Levering
Vi sørger for levering i hele Danmark, De vælger selv leveringsform ved afgivelse af ordren.
Leveringstiden er normalt 3-8 hverdage med mindre andet er afgivet på varen eller ordrebekræftelsen.
Rettidig levering forudsætter at den valgte transportør overholder deres” dag til dag” levering. Der tages forbehold for ulykke eller fejlsortering af pakker som følge deraf bliver forsinket.
Hvis Deres forsendelse helt udebliver sørger vi for at efterlyse pakken, eller fremsende nye varer for at undgå yderlig ventetid. Naturligvis uden ekstra fragtomkostninger.
Levering til Bornholm og visse andre mindre øer er desværre ikke omfattet af ”dag til dag” levering. Man må derfor påregne en ekstra dag til levering.
Vi leverer på nuværende tidspunkt desværre ikke til Færøerne, Grønland og udlandet.
 

Fragt

BRING pakkeshop : kr. 39,-
BRING Erhverv : kr. 39,-
GLS pakkeshop : kr. 39,-
GLS Erhverv : kr. 39,-
Fragtmand (pallegods) : Efter aftale

Ved køb for minimum kr. 499,- tilbyder vi fri fragt med BRING Pakke Shop / BRING Erhverv.

 
Fortrydelsesret:
Der er 14 dages returret på alle varer, regnet fra den dag ordren modtages. Hvis De vælger at fortryde et køb, skal varen returneres i samme væsentligt stand og antal som da de modtog varen. Når varen er modtaget retur og kontrolleret, refunderes købsprisen til deres konto inden 7 dage. Omkostninger til returnering afholdes af kunden.
 
Husk altid at kontakte os inden returnering af varer!

Kundeservice åbningstider : man - torsdag 10.00 - 15.00 & fredag 9.00 - 12.00
Kundeservice telefon : +45 70 89 00 64
Kundeservice mail : kundeservice@allershop.dk

 
I Deres henvendelse skal De blot gøre os tydeligt opmærksom på, at De ønsker at udnytte fortrydelsesretten.
Vores fortrydelsesformular kan hentes i linket herunder eller via linket i ordrebekræftelsen.
Link til fortrydelsesformular

De kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
 
Når ovenstående er fuldført skal varen sendes til:
Shoppartner lager
Att. Allershop.dk
Marienbergvej 132
4760 Vordingborg.
Husk at udfylde og medsende denne fortrydelsesformular
 
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav!
 
Reklamationsret:
Vi yder naturligvis 24 måneders reklamationsret på alle varer købt her på shoppen. Det betyder at varen vil blive forsøgt repareret og hvis dette ikke er muligt vil varen blive ombyttet.  I særlige tilfælde kan et afslag i prisen også være en mulighed.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
 
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
De skal reklamere indenfor rimelig tid efter, at De har opdaget manglen ved varen. Hvis De reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Kontakt os altid først reklamation og for at få en returlabel.
 
Varen sendes til:
Shoppartner lager
Att. Allershop.dk
Mareinbergvej 132
4760 Vordingborg
 
 
Vi har brug for følgende information, når en vare skal reklameres:
Oplys venligst så detaljeret som muligt hvad manglen består i og gerne med billeder hvis dette gøre det nemmere at underbygge.
 
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
 
Husk altid at pakke varen forsvarligt ind og hvis De selv vælger at afsende den, husk da at få en kvittering fra fragtfirmaet så vi altid kan spore pakken.
 
Personlige oplysninger (persondatapolitik):
For at vi kan indgå en aftale om et køb foretaget på shoppen har vi brug for følgende oplysninger:
 - Navn
 - Adresse
 - Telefonnr.
 - Deres mail adresse
Vores hensigt med registrering af Deres oplysning går udelukkende på at kunne levere ordren til Dem.
Deres oplysninger vil blive holdt fortroligt og vil aldrig blive videregivet til 3 part. Oplysningerne gemmes hos os i 5 år hvorefter de bliver slettet. Vi opsamler ikke personfølsomme oplysninger.
Når eller hvis der indsamles personoplysninger via vores side, vil dette kun ske med Deres samtykke.
Vi har derfor kun adgang til de oplysninger som De selv giver samtykke på.
Vi opbevarer eller transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
 
Som kunde i vores shop har De altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. De har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, vi har registreret om Dem. Disse rettigheder har De ifølge Persondataloven. Ønsker De at rette henvendelse herom så kontakt os via mail på kundeservice@allershop.dk.
 
Klageadgang
Hvis De ønsker at klage over en vare eller et køb, skal de rette henvendelse til kundeservice@allershop.dk. Her sidder vores kompetente medarbejdere klar til at hjælpe dem.
Du kan også benytte nedenstående link som er EU-kommissionens online klageportal. Denne benyttes dog primært hvis du har bopæl uden for Danmark. Linket findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/